روابط عمومی شرکت گاز استان فارس

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

PooyeshGas@

راهکارهای کاهش مصرف گاز / عایق‌بندی لوله‌ها و اطمینان از سالم بودن تجهیزات لوله‌کشی

راهکارهای کاهش مصرف گاز / عایق‌بندی لوله‌ها و اطمینان از سالم بودن تجهیزات لوله‌کشی

عایق‌بندی لوله‌های آب گرم

همچنین برای جلوگیری از به هدر رفتن سوخت و انرژی گرمایشی، لوله‌های‌ آب گرم و رادیاتور مرکزی را عایق‌بندی کنید و هرچند وقت یک بار به شوفاژخانه سر بزنید تا از نبود هرگونه ترکیدگی یا شکاف در لوله‌ها مطمئن شوید. درجه رادیاتور مرکزی را هم خیلی زیاد نکنید و آن را بنابر سرما یا گرمای هوا تنظیم نمایید.

 

اطمینان از سالم بودن تجهیزات لوله‌کشی سیستم گرمایشی و سرویس به موقع آن‌ها

باید به این نکته نیز توجه داشت که وجود هرگونه ترک در تجهیزات می‌تواند مقدار زیادی از انرژی گرمایشی را هدر دهد. پس آن‌ها را سالی یک بار بررسی کنید و اگر دیدید که شکسته‌اند یا ترک ‌خورده‌اند، از یک تعمیرکار بخواهید که آنها را برایتان تعویض کند. فراموش نکنید که حتی به روزترین وسایل هم نیاز به رسیدگی و سرویس دارند. فارغ از تکنولوژی بکاررفته، فیلترهای هوای دستگاه باید سر موقع عوض شوند. تعویض فیلترهای هوای کثیف و جایگزین آن با فیلترهای نو و تمیز، باعث راحت‌تر شدن گردش هوا در دستگاه شما و تنفس بهتر دستگاه برای سوزاندن گاز می‌شود. نتیجه این سرویس‌های به موقع، کاهش چشمگیر مصرف انرژی در تاسیسات می‌شود. با این کار عمر مفید دستگاه شما نیز بالاتر خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت گاز استان فارس با هدف کاهش و بهینه سازی مصرف گاز در زمستان سال جاری برای ایجاد تعادل در گازرسانی به سایر نقاط کشور در تلاش است با پویش گرما برای همه ، به ترویج بهینه سازی مصرف گاز در جامعه کمک کند.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به شرکت گاز استان فارس می باشد

طراحی وبسایتاردا تکنولوژی