روابط عمومی شرکت گاز استان فارس

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

PooyeshGas@

راهکارهای کاهش مصرف گاز / تنظیم دمای استاندارد برای محیط

راهکارهای کاهش مصرف گاز / تنظیم دمای استاندارد برای محیط

تنظیم دمای استاندارد برای محیط

درجه حرارت مناسب برای محیط اتاق افراد عادی 20 تا 21 درجه سانتی‌گراد است. هوای خانه باید متعادل باشد و نباید خیلی سرد و یا خیلی گرم باشد. تا حد امکان از وسایل گرمازا کمتر استفاده کنید و با تغییر 2 تا 3 درجه‌ای دمای خانه‌ی خود از هدر رفتن انرژی و صرف هزینه‌های زیاد جلوگیری کنید. همچنین، برای تنظیم دمای ایده‌آل در مناطقی مانند آشپزخانه، اتاق نشین‌من و اتاق‌های خواب که زمان زیادی را در آن‌ها سپری می‌کنید، به بسته نگه داشتن درب‌ها توجه کنید؛ چراکه به دلیل انتقال سریع هوای سرد و گرم، هوای اتاق‌ها سرد و مصرف گاز افزایش پیدا می‌کند.

خاموش کردن سیستم گرمایشی در مکان‌های بلا استفاده

قطعا بخش‌هایی از خانه بیش از سایر مکان‌ها مورد استفاده و محل جمع شدن‌های خانوادگی شما قرار می‌گیرد، در چنین مواقعی شما می‌توانید با خاموش کردن سیستم گرمایشی مکان‌هایی مانند انبار یا اتاق مهمان‌ها (که فعلا کسی در آن حضور ندارد)، علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف گاز، هزینه کمتری نیز پرداخت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت گاز استان فارس با هدف کاهش و بهینه سازی مصرف گاز در زمستان سال جاری برای ایجاد تعادل در گازرسانی به سایر نقاط کشور در تلاش است با پویش گرما برای همه ، به ترویج بهینه سازی مصرف گاز در جامعه کمک کند.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به شرکت گاز استان فارس می باشد

طراحی وبسایتاردا تکنولوژی