روابط عمومی شرکت گاز استان فارس

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

PooyeshGas@

راهکارهای کاهش مصرف گاز / استفاده از فرش، موکت و پرده ضخیم

راهکارهای کاهش مصرف گاز / استفاده از فرش، موکت و پرده ضخیم

وجود فرش و موکت و همچنین پرده (پارچه‌ای) به حفظ گرما در خانه کمک می‌کند. کف پارکت و سرامیک و یا استفاده از پرده‌های کرکره‌ای باعث دیر گرم شدن و سردی بیشتر فضا خصوصا در خانه‌های بزرگتر می‌شوند. وجود پرده پارچه‌ای، فرش و موکت می‌تواند تا ۶۰ درصد بیشتر به حفظ گرمای خانه و صرفه‌جویی در قبوض گرمایش کمک کند.

همچنین نصب پرده‌های تمام چین‌دار که پنجره را کاملاً بپوشاند می‌تواند جلوی اتلاف حرارت را به مقدار زیادی بگیرد. پس با فرا رسیدن غروب پرده‌ها را بکشید تا گرمای خانه از طریق پنجره‌ها هدر نرود. به اندازه بودن و نصب صحیح پرده بسیار مهم است. پرده باید طوری باشد که هوا نتواند پشت آن آزادانه حرکت کند. برای این کار می‌توان فاصله ریل پرده تا دیوار را با چیزی مانند تخته پرکرد یا گیره‌ها را طوری به پرده زد که خود پرده تا دیوار تا ادامه پیدا کند. همچنین می‌توان پایین پرده را با وسیله‌ای بر روی دیوار ثابت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت گاز استان فارس با هدف کاهش و بهینه سازی مصرف گاز در زمستان سال جاری برای ایجاد تعادل در گازرسانی به سایر نقاط کشور در تلاش است با پویش گرما برای همه ، به ترویج بهینه سازی مصرف گاز در جامعه کمک کند.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به شرکت گاز استان فارس می باشد

طراحی وبسایتاردا تکنولوژی