روابط عمومی شرکت گاز استان فارس

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

PooyeshGas@

راهکارهای کاهش مصرف گاز / استفاده از انرژی خورشید و نصب پنل‌های خورشیدی

راهکارهای کاهش مصرف گاز / استفاده از انرژی خورشید و نصب پنل‌های خورشیدی

جالب است بدانید که خورشید می‌تواند در فصول سرد سال به میزان خیلی زیادی گرما را برای محلی که در معرض آن قرار دارد، تأمین کند. خورشید خالص‌ترین منبع طبیعی انرژی و یکی از جالب‌ترین روش‌ها برای گرم کردن منزل برای زمستان است. به منظور استفاده از گرمای خورشید حتماً هنگامی که آفتاب در دسترس است، پرده ها را ببندید و با رفتن آفتاب دوباره آنها را بکشید. هنگامی که نور خورشید مستقیماً به خانه شما می‌تابد، می‌توانید با خیال راحت دمای بخاری را بصورت دستی کم کنید و مصرف انرژی را کاهش دهید. در صورتی هم که سیستم گرمایشی شما اتوماتیک باشد، پکیج خود به خود سطح کارکردش را پایین می‌آورد و به میزان خیلی بیشتری باعث کاهش هزینه‌ قبض گاز می‌شود.

نصب پنل‌های خورشیدی برای گرم کردن آب نیز یک راه عالی دیگر برای کاهش مصرف گاز است. شاید تصور کنید که این ایده کمی دور از دسترس و خارج از توان و امکانات موجود در ایران باشد، اما شاید برایتان جالب باشد که بسیاری از منازل مسکونی مدرن در ایران نیز، از این سیستم برای تولید انرژی استفاده می‌کنند. گرمای دریافتی از طریق این پنل‌ها را می توان به سادگی به موتورخانه ساختمان منتقل نمود و از آن برای گرم کردن آب مصرفی ساختمان و یا تاسیسات استخر استفاده کرد. به همین سادگی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت گاز استان فارس با هدف کاهش و بهینه سازی مصرف گاز در زمستان سال جاری برای ایجاد تعادل در گازرسانی به سایر نقاط کشور در تلاش است با پویش گرما برای همه ، به ترویج بهینه سازی مصرف گاز در جامعه کمک کند.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به شرکت گاز استان فارس می باشد

طراحی وبسایتاردا تکنولوژی